Ozlemmisss benimde anlamadığım sezeryanda anestezi veriliyor o kadar uğraşıyor doktor nerdeyse 1 saat dikiş falan. Hastanede normal doğuma göre kalma süresi daha uzun. Normalde 1 gün kalıyorsan sezeryanda 2 falan diye biliyorum. O zaman neden normal doğumla sezeryan fiyatı arası az hastanelerde. Kafamda deli sorular 🤣 ikisi de doğum eyvallah ama bana tuhaf geliyor. Hani normal örnek veriyorum 3 bin sezeryan 6-7 deseler tamam diyeceğim. Zamanında hep normal doğuma yönlendirmek için ücretsiz yapardı hastaneler sezeryan ücretliydi. Şimdiye bakıyorum da 🤦🏻♀️