Kızlar bugün 2.asilamaya başladık doktor femera verdi geçen sefer klomen kulanistimsonra çatlatma iğnesi
Bu sefer farklı bir doktora gttik femar verdi pazartesi gel dedi merional meriofert 150 al dedi bunu vurcam dedi duruma göre sonra çatlatma iğnesi dedi kullanan varmi