Ozgenur35 Merhaba arkadaşlar dün idrar testi yaptım erken gebelik testlerinden ama negatif çıktı müthiş bir kasık ağrım var sizce nedendir adet günüme de daha 10 gün var
Ozgenur35 Sevgi56 yani hesaplamarıma göre yumurtlama gününü geçtim çünkü o sıralarda akıntım çoktu ama şuanda sadece kasık ağrım var tutup tutmadığını da bilmiyorum tekrardan ilişkiye girmekten de korkuyorum açıkçası zarar gelir diye