Kızlar 5 ocakta spinal sezaryenle doğumum oldu, lohusalık dönemim çok zor geçiyor şuan da ve mide bulantısı ve ishal sorunu yaşıyorum hiç bir şey yiyip içesim gelmiyor, doktorum metpamid önerdi onu içtim ama 1-2 saat sonra etkisi geçti. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı? Varsa nasıl geçirdiniz nolur yardımcı olun🥺