Kızlar merhaba bn özel kadın doğuma gidiyorum ama doktorum sağlık ocağına git özelin yapmadığı testler var onları yaptır bana getir hem de kayıt açtır gebe olduğuna dair dedi. Siz de böyle durum oldu mu? Sağlık ocağı ne tahlilleri yapcak acaba bilgisi olan var mı?