prensesovam evet her gittiğinizde bağlanıyorsunuz nst ye doktorlar zaten kontrolleri 2 haftaya sonra haftadan haftaya düşürüyor sürekli de nst ye bağlanıyorsunuz. Benim ilk doğumumdu alttan muayene olduğumda hiç acımamıştı hissetmemiştim bile sadece kendinizi kasmayın yeter.