15 haftalık olduk bugün ve bacak ağrısı kasık ağrısı sırt bel ağrısı vajina içinde ağrı ne ararsan var inşallah normaldir kendi doktorum 7 hafta sonra ya randevu vermişti 3 hafta oldu en son kontrolüm daha 4 hafta var ama haftaya başka bir doktora randevu aldım devletten rastgele inşallah iyidir bebeğim tedirgin oluyorum