Ay ne kurumak hemde 3 cam şişem var 1er litre bu saatlerde dolduruyorum sabah 9.5 eşim işe giderken bitmiş oluyo tekrar bi şişe doldurup gidiyor. Yarım saatte bir tuvaletteyim zaten en son ne zaman 2-3 saat uyudum hatırlamıyorum. Hava nemlendiricisi var aldım bi gece kullandık eşimde peteklerden ötürü kuruyo dilim damağım diyor ama onda da sabah bi garip uyandık yüksek nemli gibi. Sanırım yatmadan bir iki saat önce çalıştırıp sonra kapatmak lazım bi de öyle denicem