Arkadaşlar merhaba 15 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri iki kez balık yemeyi denedim (hamsi, palamut) ikiside mideme aşırı dokundu doktorumda yemeyi dene olmazsa balık yağı demişti şimdi düşüncem şu balık yağı kullansam mı yada balık yağı da dokunup midemi rahatsız eder mi yoksa ayda iki kez balık yiyip mide ilaçlarıyla mı idare etmeliyim gerçi dokunduğu için yemek çok mantıklı gelmiyor ama büyükler ağzını burnunu kapat şifa niyetine ye diyorlar sizin başınıza böyle bi şey geldi mi me yaptınız