Sonkayalar Kızlar ıkızlerım olacak yenidoğan bıberonu ne alabılırım ıkı adet alacagım ıcın ne alırsam hem uygun fıyatlı hem sağlıklı olaun ıstıyorum cammı plastıkmı en kullanıslı olan uzun kullanılan hangısı bırde bıberonu degıl baslıgı degıstırıyormusuz oylemı
Calasun Sonkayalar sadece başlık degişiyor orta boy cam bana mantıklı geldi biz öyle aldık avent drbrowns 40-60 arası diye biliyorum 🐣