Falancahanim benimde başta açık kırmızımsı pembemsi gibi sildikçe geliyordu sildikçe kahverengileşti. Şu an fitili kullanmaya devam ediyorum sildikçe halâ kahverengi akıntı gibi şeyler geliyor ama ağrım sızım yok çok şükür kanama gibi de değil o biraz içimi ferahlatıyor. Umarım bir an önce bu durumdan kurtuluruz insan psikolojikmen çok kötü hissediyor🥺sizde dikkat edin lütfen yatın dinlenin 🥰