kubrakkk Ben 1 yıldır bu enfeksiyon illetini çektim ilk olarak kültürüm de pozitifti daha sonra ki kontrollerimde sadece idrar olarak bakıldı lökosit yüksekti bakteri ürüyordu kullanmadığım antibiyotik, toz şaseler kalmadı en son verdiği antibiyotik yan etki yaptı hastanelik oldum, şuan gayet iyiyim çok şükür gebe dahi kalamadım spermleri öldürdüğü için eşimde enfeksiyon yok tahlil yaptırdık ama nereden kaptıysam anlayamadım , 2 aydır şikayetim yok burada post açmıştım nioli yağını çok önerdiler doktor kullanabileceğimi söyledi gebelerde kullanabiliyormuş tabi sen doktoruna danış yinede.
İç çamaşırına 1 damla damlatıyorum , 1 litre suya 10 damla damlatıp her idrar sonrası özel bölge yıkanmalı ben sadece iç çamaşırıma damlatıyorum.
İhmal etmeyin ve kullanın tedavi olmayınca sonu gelmiyor malesef çok geçmiş olsun 🌸