Ben normal doğum yaptım yanımda hem depend hem de mesane pedi vardı. Doğum sonrası ebe cırtlı bez taktı. Depend var onu giyiyim mi yoksa mesane pedi mi takıyım diye sordum, pedi kullan diğeri terletir istiyosan çamaşırın üstüne giy dedi. Benim aşırı kanamam olmadığı için ped yetti. Zaten iki gün sonra normal pede geçtim. Ama bazılarının kanaması yoğun oluyormuş bilemiyorum.