humeyraa01 Kızlar merhaba bebeğimin gelişimi önden gidiyor ve baya kilo almış. Şuan 34+4 deyiz. Bu durumda olup sonrasında kilo alımı çok fazla ilerlemeyen var mı? Doktorumuz böyle giderse normal yapamazsın dedi 🤦
Ay11 Canım benim bebeğimde öyleydi 2haftada 800gr almıştı ve 3hafta kadar önden gidiyordu ama şuan şükür 1hafta önde sadece 35+6 3250gr yani çok kiloluda olsun istemiyorlar doktor.ekstra bişey yapmadım ben
humeyraa01 Ay11 evet doktor riske atamam 3800 ü geçmemesi gerek diğer Türlü normal yaptirmiyorum diyor bende tabiki gelişimi iyi olsun istiyorum ama aynı zamanda aşırı da büyük olursa zor olur diye çekiniyorum 🥺
humeyraa01 BBuseY 2 haftada 600 gram almış. Şuan 2800 gram 34+4 deyiz daha vakit var böyle devam ededebilir duradabilir dedi doktorumuz