Jaleisik Kızlar bugün 2.asilama tedavisine başladık birincisinde klomen ve catlatma iğnesi kullanmistim ama bu sefer doktor femara verdi pazartesi gel dedi merional vurcam gidişata göre çatlatma iğnesi dedi hiç bu merional kullanan oldumu aşılamada