Sadebikahveee ben kullanıyorum 2 aydır her gece yatmadan alıyorum, gündüz içtiğimde de bulantı olmamıştı.. tabi ben aynı zamanda her gece prilam da içtiğim için belki o medenle de buöantı olmuyor olabilir.. her sabahta gyno ferro sanol içiyorum.. 3 ilaçla devam 😅