Ipek_2017 12+5 de ikili tarama testi oldum.çok şükür tertemiz çıktı. Şuan 15 haftalıpım 2 hafta sonra gel dedi hem cinsiyeti söyleyeceğim hem zeka testi için dedi. Ayrıntılı ultroson da 5 Mart’ta. Ama bu zeka testi dediğini anlayamadım.