Gozdearztrn Haftalık gebelikte tsh değerim yüksek çıkarak tiroid ilacına başladım ama içim rahat değil böyle bir sorun yaşayan hamilelikte ilaca başlayan var mı ?
SebnemRasit Gozdearztrn 25 mg la başladım 50 mg bitirdim hamileliği şuan 22 günlük olduk ve 1 ay daha kullan dedi değerlerim düşmüş ama kontrol amaçlı kullan dedi bir ay sonra tekrar kontrol var başka da bi sıkıntımız olmadı bende de bebekte de