Damlasuu Elifia ilk bebeğim doğduktan sonra almıştım bebek arabasını o var diye yenisini almadım ama şimdiki ekonomide bence bebek sağlıklıysa ilk aylarda her şey alınmalı günden güne zam yiyoruz malum
herkesherseyicokbiliyorzaten Elifia benim doğumum da İnşeAllah şubat başı yada ortası olacak. Ben arabasını 5. Ayımda almıştım. Şuan 8. Aydayız. Baya zam geldi ama iyiki almışız
havvaana Eceaysezdmrr merhaba kış derken hangi ayda doğdu acaba bizim doğum şubat ortası veya sonu görünüyor da daha almadık almalı mıyım bilmiyorum ilk doğum olacak siz olsanız nasıl bir yol izlerdiniz Bu arada sağlık ocağı hemen evimizin alt katında Hastaneye ise arabayla gidip gelicez
Eceaysezdmrr havvaana şöyle söyleyim çok gezen biriyseniz yürüyerek veya eşinizle felan biryere çok gıdıpsanız şart çünkü herzaman kucak olmuyor bunun bide çantası var mesela hava almak ıstersın koy içine sar yürüyüş yap gel markete git tatılde çok işe yarıyor özellıkle akşam gezıpsun çocuk uyuyor ıcınde benım evım yokuşda yanı gitsem bile. Geri çıkaramıyorum yoruluyorum ki 3 yaşında kızım bıde hamıleyim o halde bile aldık evın cevresınde felan kullandık araba ile çıkıyorum genelde parka goderken. Kattım arabaya kullandm çarşıda felan yani kullanma durumunuza göre alın az kullanırız dıosan 2 .elde olsa birşey alın derim kendı fıkrımce😇 çok uzun oldu hakkını helal et😇
Eceaysezdmrr havvaana kasımda doğdu benımkı ama bnce hamıleyken alınmalı alacaksanız bana çevrem aldırtmadı bebek doğmadan alma dıe besıgı bıle hastaneden gelınce aldıracaklardı nerdeyse ama son gün alındı allahtan 😂
Zarefet Ben 2 aylık iken alışverişe başladım şu an 20 haftalık gebeyim nerdeyse bebeğin herseyini tamamladim beşik,bebek arabası kıyafetler,emzik biberon ,müslin örtü ,nevresim takımı kendim için de lohusa pijama takımlar aldım son aylara birakmayi derim
Mucizemiz15 Bende 16. haftasında cinsiyet kesinleşince ilk hastane çıkışı ve nevresim yaptırmıştım ondan sonra indirimdeyken bebek arabası mama sandalyesi dolabını yatağını herşeyini aldık şu an 22+4 haftalığım yavaş yavaşta hoşuma giden ıvır zıvırlarını görürsem alacam inşaAllah 🤲🏻
havvaana Eceaysezdmrr şöyle söyleyeyim araba illaki alacaz ama ben yeni model olan traveller felan baktık çok ağır arabalar ve ben minyon bi insanım onunla ne çocuğu taşıyabilirim ne de yalnızken alıp çıkabilirim. O yüzden hani eskiden sadece araba olurdu ya onlar bana daha hafif geldiler ve bebek oturabildikten sonrası için öyle bir araba almaya karar verdik. Benim asıl sorum puset yani ne kdr gezmeyi sevsek de kışın bi yere çıkmayacaz zaten pandeminin etkileri dolayısıyla hala akraba eş dost ziyaretleri çok var diyemem en azından 3 ay doktor kontrolleri harici bir yere çıkılacağını zannetmiyorum sadece bunun için de puset alınır mı mesela bu karıştırıyor kafamı. Estağfirullah ne hakkı asıl şimdi siz helal edin benimki daha uzun oldu 😁
Eceaysezdmrr havvaana ben puset ayrı almıştım araba kullandgım işin içine koyar emniyet kemeri de pusete takarım dıye ki iyiki aldm neredeyse 9 10 ayına kadar kullandm arabada evdede kullandm bazen biryere gidince küçükken eve de çıkardım hafıf salladığı için benım bebek arabam travel degıl netten bakın 4fort baby diye birşey tam hatırlamıyorum çok rahattı ve aldığım puset ona oturacak cınsten mıs tesadüf bilerek almadım ama kenarında yerı vardı bunları 2019 da aldım hep yanı o şekıl kullandm renk farkı vardı sadece