Merhabalar, şuan 19 haftalık hamileyim
İlk hamileliğimde 33. Haftada suyum gelmeye başlamıştı ve gebeliğimin başından beri bebeğim hep çok aşağıda ve hep doğum pozisyonundaydı ve doktorum normal olduğunu söyledi son güne kadar çalışıp işten çıkıp doğuma gitmiştim
Şimdi ise haftam arttıkça ikincide de aynısı mı olur, ikinci hamilelikte vücut daha önce bir doğum yaşadığı için hatta daha da mı erken olur diye hep düşünmeye başladım tecrübesi olan sebepsiz iki kez erken doğum yapmış olan ya da ilki erken ikinci vaktinde doğan var mı acaba