4mevsim_1anne Kızlar bugün kontrolde 1600 kusur dedi 31 haftalik sizce iyi mi sizin bebisler kac hafyada kac kilo
Brck0303 4mevsim_1anne 28 haftalıkken 1250 kg dı henüz gitmedim yarın gidicem bakalım ne kadar olmus 32 5 olduk birde bende ağrı falan çok fazla 4 gündr bugun sabah doktoruma ulastim yarin nstye falan baglarim dedi ins biraz fazla kilo almistir
1Gunes 4mevsim_1anne 30.haftada 1600 gr 41 cm demişti özelde ki doktorum. Dün 32+3 de gittim ve 2100 gr 45 cm dedi şehir hastanesinde ki doktor .
3babyannesy 4mevsim_1anne 29 haftada 1630 42cm şuan 32olduk 2 fln olmuştur gelişimi çok iyi demisti dr
3babyannesy 4mevsim_1anne yeşil mercimek yemeği çok yiyorum, kaşar muz süt hergun 1 kase yoğurt, avakado, yumurta hergun muhakkakk tüketiyorum bakalm şimdilik gelişimi önde deniliyor sağlıklı olsunda inşallah
Cherry95 4mevsim_1anne 35 de 2750 gr 48 cm boy çıktı kızım :) şuan 36 yız ama 37 de kontrolüm var. Tahminen kontrole gittiğimde 3300-3400 arası olur inşallah
kitapkurdu 4mevsim_1anne 27 haftalıkken 1030du ben de çok merak ediyorum cuma günü randevumuz var 31+3 olucaz o zaman.
EfnanUmay23 Yorumlara baktım da benim bebeğim mi çok minik 😔 30+5 1560 doktorum gelişimi iyi dedi ama 🥺
2_bebek_annesi 30 haftada 1700 gr görünüyordu bi hafta önde dediler ama acilde söylediler cumartesi kendisdortorumla randevumsvar o zaman öğrenceğiz asıl kilosunu😀