Merhaba kızlar. Nerdeyse 1 haftadır şiddetli bi bulantı yaşıyordum doktorum bulantı hapı yazdı. Bunu iki kere yani bi sabah bi akşam kullandım Başka da kullanmadım haptan. Ve bulantılarım yok denecek kadar azaldı. Şimdide bulantının olmaması içimi kuşkulandırdı. Malum ilk gebeliğin tecrübesizliği. Var mı bu konuda yardımcı olabilecek . Normal mi hapın birden kesmesi 🥹