annekuzusu_ eve gelir gelmez yıkadım. Bizde kırkı çıkana kadar her gün yıkanır. Güzel kurulanırsa da bişey olmaz. Zaten göbek çevresine solüsyon dökülüyor göbek düşene kadar. Bütün yeğenlerim bu şekilde her gün yıkandı bişey de olmadı. Banka yapınca bebek de çok rahatlıyor bence.