Göğsümün yara olup da bebeğime o kanın bulaşmasından korktuğum için her duyduğumu aldım ben 😂 gündüzleri lansinoh sürüyorum silikon koruyucu takıyorum, geceleri sadece gümüş kapak kullanıyorum, şu an 36.haftamdayım. Bakalım doğumdan sonra da buna benzer ilerlemeyi düşünüyorum. Göğüs ucum yumuşadı ve hassaslaştı şu an bakalım 1 ay içinde değişecek mi