Damlasuu han_tme1 bu senenin bebekleri hep böyle sanırım benim kuzenimin karısıda 39 haftalık oldu tık yok😂 darısı bana İnşallah ikizlerimde durur❤️
Kubra5847 Ben 7 haftalık hamileyim ama kız kardeşim 38 oldu ondada yok bı belirti sabırsızlıkla bekliyoruz