benımde oncekı ay 2 3gun lekelenmem oldu bel kasık agrısı falan adet gunum geldı ama olmadı 10 gun gectı kan verdım negatıf cıktı sımdı ıkıncı adetımde 7 gn gectı bugun kramlar var gogus agrısı var adet olcsk gıbı dun sabh test yaptım negatıf cıktı sanırım adet olcam olsaydı dunku yaptıgım testte cıkardı sızde kan verın kanama seklınız nasıl ped degıstırcek kadar mı yoksa pedı doldurmayacak sekılde mı