Bugün fazla tekme hissetmedim ama şuan pıt pıt bişi hissediyorum nedir bu
Dmrbs18 bebeğin hıçkırığı o şekilde oluyormuş ara sıra bende de oluyor.
m_k34 ilk defa hıckırık hissettim ozaman 🙂
Dmrbs18 evet öyle