Kızlar sağlık ocağında kan verdim aç karında değerlerime baktırmak için takip amaçlı kandaki glukoz şekeri 58 çıkmış normal mı bu acaba aile hekimliği bişi söylemedi ama hemşire düşük olduğunu söyledi , şekerim olduğu anlamına mı geliyor ? Merak ettim