Damlasuu Kızlar Adana da hangi doktora gidiyorsunuz yeni ücretler hakkında bilgi aldıysanız paylaşabilir misiniz☺️
Kubra5847 Damlasuu canim Bizim burda istanbulda 8 binden basliyor Allah yardımcımız olsun eşimde devlette doğur diye tutturmuş ben devlette de doğurmak istemiyorum açıkcasi
Zeynepefe01 Damlasuu adana algomed hastanesi eda hanima gidiyorum muayene 350 olmus dogum 6 bin olacak dedi ama oldumu bilmiyorum
Damlasuu Kubra5847 Canım 8 bin İstanbul gibi bir yer için çok çok iyi Adanada bile fiyatlar uçuyor ben 20 bin olmuştur diye korkuyorum
Sekerportalali 10 bin normal doğumdan başlıyor zorunlu Sezeryan daha yüksek Allah sonumuzu hayır etsin Devlette bende istemiyorum. Bazen 2 dr görüşü olsun diye gidiyorum ilgi alaka yok biri varken diğeri giriyor eşini almıyorlar çok tuhaf
Damlasuu Sekerportalali O yüzden hem özele hem devlete gidiyorum canım fiyatlar çok uçuk olmazsa özelde doğum yapıcam çok kararsızım
Esra_gul Zeynepefe01 üçlü tarama testi kaçıncı haftada yapılıyor biliyor musunuz bende Eda hanıma gidiyorum algomet hastenesine
Zeynepefe01 Damlasuu aynen benim 3 cu hamileligim ben pazartesi dogum yapacam 3ünde de ayni doktoru tercih ettim cok ilgili ve çoğu hastaneye gore gercekten uygun
Daba Damlasuu arkadaşım 26 ocakk da dogum yaoacak universal de simdi adi degisti medupo oldu galiba 6500 tl dr u muzaffer
Dilekogur01 Damlasuu medicalpark Adana - Muzaffer Şengül 6.500 doğum ama 7.000 oldu güncel muayene 465₺