Ben 6 haftalıktım ilaç kullanamadığımda çok zor geçti. Bitkisel şeyler kusturdu içemedim. Yutkunurken kulağım boğazım acıdığından su içemez hale geldim. Sonra doktor yatış verdi bana 4 gün meğer boğaz enfeksiyonu geçiriyomuşum. Şuan 15 haftalığım. Çok dikkat ediyorum hasta olmamaya. Allah’ım ilaç kullanamadığımızdan zor geçiyor bu süreçler size de geçmis olsun cok