Cdem21 cnm merhaba benim kızda biraz gazlı banada sab simplez ve bio gaia verdi doktor kullandım sab olanı fayda etmedi ama bio ya devam ediyorm eczaneden yada internetten aguline diye bi surup var bitkisel onu aldim gene arada sancilanuyir ama önceki kadar sık değil bize iyi geldi gibi 4 gündür kullaniyirm gaz damlası her bebekte aynısı etki etmez denize denize bulacaksın aslinda ama bunun yorumları çok güzeldi denemeye değer gördüm benim ilk cocuk kolikti nursey onu mahvetmisti direk çöpe atmıştım