25 haftalık hamileyim 1 aydır geçmeyen öksürüğün var.Ne kullandıysam geçmedi. Ihlamur. kuşburnu .bal limon .pekmez tereyağ karışımı yokkk bir türlü geçmedi ne kullanabilir başka ne geçirir.Artik öksürmekten öğürmeye başladım. Afedersiniz artık öldürürken kasılmam oluyor ve altıma ufakta olsa kaçırıyorum.