Kadriyedeveci 27+1 günlügüz siz nezman girdiniz cumartesı günü randevum var acaba nts girermiyim hanımlar
melekkalp227 Kadriyedeveci benim geçen suyum fazlaydı ağrım arada oluyordu nstye soktu doktorum sancı var mı diye 26+5 dim o zaman sancı gözükmedi ama bildiğim kadarıyla bir sancın ağrın yoksa sokmuyır
Babykalamar Kadriyedeveci girmezsiniz bence ben ptesi 33+4 olacagim ilk ozaman giricem. 33-34-35 den sonra basliyor nst doktora ve hamileligin durumuna gore
1aysekaplan Kadriyedeveci ilk 34+2de girdim ondada sancım çıktı hastanede yatmistim sonra geri çıktım 😅
Elifinbezelyesi Kadriyedeveci risk taşımadığım sürece 34 haftalıktan önce istemiyorlar canım , bazı doktorlar 36dan sonra istiyor . Amacı zaten doğum sancı ve kasılmalarını belirlemek . Erkenden girmenin pek amacı yok 😊
Halimbey Kadriyedeveci nst için çok erken daha ben ilk gebeligimde 35. Haftada girmeye başladım şu an 29 haftaligim yine 35 civarı girerim aynı doktor takipliyim