Bonjouratous benimde kontrolüm vardı bu şekilde düzenli sancılarım vardı ama bu kadar uzun bakılmadı bana. Nst de sancım çıkıyordu ben hiç bişey hissetmiyordum doktor yatış verelim sancın çok dedi kabul etmedim o gün eve gittim akşama doğru az az sancı hissetmeye başladım ve gece sancılarım arttı doğumumu yaptım. Senin de doğumun yakındır diye tahmin ediyorum