Sehnazs5 yani kardeşime göre doyuyor gibiydi. Karnı fslan böyle şiş oluyordu. Doktor dedi ki bir kaç kez de olsa doğum yaptıktan sonra sütü sağıp kontrol etmek gerekiyormuş. Süt olsa bile emip emmediğini. Biz eve geldik o gün direk mama yaptık. Biberonla verince anladık zaten sorunu 😅😅 biberon deliği kapatıyor ya da emiyormuş gibi falan yapıyordu. Baya zorlandık hatta ilk zamanlar içirirken. Şimdi doymuyor 😂😂😂😂 40ı çıkıcak iki gün sonra☺️ elleriyle ayaklarıyla oynadık. Oynamamıza rağmen bile emmiyordu hatta. Doktor bir de günde sağlıklı bir çocuk min 5 bez doldurması gerek demişti. Ama ideali 5 bez değil 6-7 bez demişti. Yani 5 bez en alt alanda tutmalısınız ama çokta iyi değil demişti 😶 3 saate bir 60 ml mama verdik. 60-90ml süt sağdı verdik içti yani şuan baya kilo aldı. Doymuyor. Hem mama içiyor hem süt 😅😅😅