minikoglumuz siz içinizi ferah tutun 25 haftalardan sonra daha bariz olurmuş daha ileri haftalarda bile az hisseden vs oluyormuş okuyoruz yorumlarda. Devlette genelde asistanlar vs oluyor acilde oldukları içinde pek bilgi vermiyorlar sanırım siz kendi dr gidin ya da başka bir dr randevu alın ikinci görüş istiyorsanız içiniz rahat etsin . Sağlıkla hayırlısı ile kucaklarımıza alalım yavrularımızı inşallah 🙏