Anonimane_150 Az once kayarak kalçanın üzerine cok sert olmasada düştüm. 11 haftalik hamileyom Korkuyorum birsey olurmu diye :(
Caglasmsk Anonimane_150 erken haftan daha. Bi gidip kalp atışını dinlesen iyi olur sanki. Biz burda ne desek yanlış olur. Geçmiş olsun bisey yoktur insallah
Nurylcndag Anonimane_150 kız daha 11 haftalık rahme yeni düşmüş sayılır tutunmaya çalışıyo o daha belli olmaz sen Bi git baktır bence,kanama hemende gelmeyebilir az kanama olmuşsa birikip sonra geliyo en azından erkenden görürsün sorun varsa
Benay Anonimane_150 bende geçen gün bayılmıştım doktoru aradım o da karnın üstüne düşmedikçe sorun yok demişti tabi ben o sırada 20 haftadaydım tutunma zamanı olduğu için bir doktoruna sor ne olur ne olmaz en azından kalbini dinletirler için rahatlar
payidar [bilinmeyen] siz neden bu kadar atarlısınız ? Gercekten cok merak ediyorum denk geldiğim tüm postlarda böyle çıkışlarınız var ? Forumda pek mutlu değilsiniz sanırım 😊
Tosbik payidar sizce kadin hakli degil mi? Bu soru burda sorulacak sorumu yani. 11hftalik hamile ben olsam koşarak doktora giderdim buraya sormam yani. Kocaman bi sacmalik
meldan insalah birsey olmaz erken haftalar biraz hassasiyet gerektiriyor doktora gitseniz iyi olur kalp atisini dinleyin 😊
Benay [bilinmeyen] o kapasite meselesi değil üslup meselesi daha tatlı dille söyleyebilirsiniz öyle desek yapacak mısınız gibi karşınızdaki insanı salak aptal yerine koymak yerine doktoruna danış biz ne söylersek olmaz gibi kalbi kötü olanda mantığa sığınıyor
Heisenberg [bilinmeyen] Pardon siz neden her zaman ve her yerde olay çıkarma peşindesiniz? Herkesin kapasitesi aşağıda bir siz mi zirveyi oynuyorsunuz? Sürekli bi' insanları aşağılama derdindesiniz. Sizin eğitimciliğinize, eğittiğiniz çocuklara yazık. Aklınıza ve mantığınıza uymuyor mu bazı konular? O zaman okuma, cevap verme, kafana takma .. İlla aşağılayacaksınız rahat edemiyorsunuz. Bunun psikolojide bir çok tanısı var ancak oda bende kalsın ben insanların kalbini kırmaktan çekinirim. Sevgiler...
Pinar38 Anonimane_150 canım git bi doktoruna muyene ol bi de aklınızda bulunsun gebelikte Herhangi bir şekilde böyle düşme söz konusu olduğunda kalkmayın hemen bi süre öylece kalın bizim ebe hanım öyle söylemişti
Henna Bn kizlar Doğumdan sonra süt parasi veriyorlarmış ilk cocuk için ne kadar sadBirkeremi veriliyor
Benay Tosbik avukatlığına mı soyundun benim muhattabım o hanımefendi sana kemik atan oldu mu afedersin tartışmak istemiyorum ne senin ne de diğer hanımefendiyle gidin kalbinizin kötülüğünü başka yere kusun şahsen benim umrumda bile değil söylediğiniz şeyler
kubrarsln Bende o haftalarında merdivenden dusmustum kalcamin ustune hemen acile gittim baktirdim çok şükür hiç bi sikintimiz olmadi . Sende hemen baktir istersen doktorunda mesajda gormeden birsey demeyebilir
Benay [bilinmeyen] Polyana olmak değil insan olmak sorun siz belki farkında değilsiniz ama bu söyleme şekli yanlış soru cümlesi veya başka birşey karşınızda bir hamile ve korkan bir İnsan var size göre mantıklı bir soru cümlesi bana göre kendini birşey sanan ukala bir insan ben polyanacılık yapıyorum evet en azından birinin kalbini kırıp bundan gurur duymuyorum size kötü niyetle hiç birşey demiyorum sadece biraz üslubunuzu düzeltebilirsiniz diyorum seçim yine sizin