Hfzhnfcls doktorun önemli burada. Ama daha rahat konforlu doğum istiyorum diyorsan özel de , çünkü devlette bir çoğunda sancı sürecinde yanında ailen olmuyor en azından Ankara’ şehir hastanesinde böyleymiş. Gücün varsa ya da zorlarım diyorsan özeli tavsiye ederim. Ha özelde doğurmayan da ızdırap çekmiyordur dediğim gibi doktorun önemli.