Nuray1 yalnız degilsin kızım 2 yaşına yeni girdi ve 24 haftalık hamileyim. Herşeye agliyor sürekli isteklerini ağlayarak soyluyor isyankar modda. Bazen çekilmez oluyor. Evde kinetik kum parmak boya kuru boya ne varsa yapıyoruz oynuyoruz ev işi yemek çamaşır bulaşık çok yorucu oluyor. Son iki haftadır da hastayım hamilelikle birlikte mahvoldum yanımda çocuğumda sefil oldu başımi bile kaldidamicak durumdayken bile kalkıyorum diyorum ki hep kendi kendime bu çocuğun suçu yok daha o bebek ikinci bebek nanesi yedik kalk. Ailem uzak eşim işten sekiz dokuz gibi geliyor. Herşey çok zor