cansualisa benim şuanda 18 kilo oldu aldığım daha da geliyor canlıyı izledim ya orada diyor bir şey yemediğim halde kilo alıyorum savunmasına geçiyorlarmış ve onu hep diyorum yiyorum da alıyorum hareket olmadığı için kilo almam hızlı sadece bu sefer Ne diyecek bakalım çok şişirme çocuğu demişti geçen sefer 32′de gene 2 kilo almışım 18 olmuş herhalde gidene kadar toplamda 20 kilo olacak doğuma kadar Allah bilir kaç şimdi kara kara onu düşünüyorum geçen sefer demiştim hiçbir bahanem Yok yedim de aldım dedim de adamcağız keşke bahanen olsa olsa diye bana kaynamıştı 🤣🤣 3 hafta var daha benim gitmeme zaman geçmez