Derya4152 merhaba arkadaşlar bahçelievler medipole gitmek istiyorum.bu hastaneye gidipte mememnun oldugunuz doktor varmıdır?
GGI Derya4152 merhabalar, 33+4 ikizlere hamileyim. Hamileligimin basından beri Dr.Derya Kanza Gül e gidiyorum ve son derece memnunum, kendisini tavsiye edebilirim.
Esrbenn Derya4152 merhaba bende 35 haftalık hamileyim ilk günden beri op dok Fatma ersana gidiyorum hala da devam ediyorum oldukça memnunum güler güzlü açıklayıcı sakin bir doktor pek masraf yanlısı bir doktor değil bu yöne çok iyi birisi
Denisss37 Derya4152 Bende derya hanm takipliydim ama devlet hastanesinden farkı yok. bir bucuk saat bekleyip 5 dk muayene edip gönderiyor. Ne oldugunh anlayamıyosjn doğru düzgün boyunu ve kilosunu söylemiyl
GGI busrabrbr merhabalar, maalesef sorduğumuzda doğumhaneye alamadıklarını söylemişlerdi. Bir değişiklik yaptılar mı sonradan bilmiyorum ama alınmıyormuş.