Merhaba arkadaşlar 13+5’ten selamlar :)
Sağlık ocağındaki ebe bu ayın sonunda tetanoz aşısı için çağırdı. İlk doz yapıldıktan bi süre sonra 2. Yapılacakmış. Ancak doktoruma sorduğumda bu aşının zorunluluğu kalktı diye biliyorum dedi. Saat geç olduğu için sağlık ocağını arayıp soramadım ancak bu konuda bilgisi olanlar var mı? Yaptırmak zorunda mıyız? Şahsen ben istemiyorum doktorumda yaptırmazsam bi sıkıntı olmayacağını benim düşünceme bıraktı. Yaptıranlar yada yaptırmayanlar var mı acabaa