1fatma_nurr bebek ilk haftalarda genel olarak söylüyorum kese ve bebek erken görünebilir ama en önemli belirtisi bebeğin özellikle nabzı çok düşük olur bebeğe kan akışı 4 haftada yani aslında 2 haftalıkken bebek oluşmaya başlar başlamaz, gider. Bizim pıhtı problemimiz var ama testlerde çıkmadı haberiniz olsun genetik test evet siz hamileyken de yapılıyor ve bence bana kalırsa o zaman daha sağlam sonuçlar alınıyor çünkü pıhtı problemi olmayan annelerin bile hamilelik fizyolojisi yüzünden pıhtı problemi çıkabiliyormuş memlekette gezmediğim doktor kalmadığı için söylüyorum. Kan akışı yeterli sağlanamayan bebeğin kalbi çok güçsüz atıyor sürekli haftası geriden geliyor gebelik ilerliyor bebek az da olsa büyüyor ama kese büyümüyor