Arkadaşlar bugün şiddetli karın ağrısı ile doktora gittim 18 haftalık hamileyim,açılmam var mı yok mu diye baktı doktor ,rahminde açılma yokmuş ,sanki hafif yumuşaklık var dedi ,idrar testi aldı Herşey normal ne olur ne olmaz progestron yazdı ,yani düşük tehlikem mi var ,sorduğumda hayır bir risk yok tedbir için dedi ama içim rahat etmiyor