Sinem0135 6 haftalık hamileyim. Doktor kese etrafında kanama alanım artğını söyledi duphaston verdi bunu kullanıp fayda gören var mı . Progestan ve iğne de verdi . Ama o ilacı merak ediyorum
Deniz94 Sinem0135 evet çok güzel faydası olucak doktorunuz ne dediyse yapin ve mutlaka yatak istirahetinde olun…
Sinem0135 Deniz94 çok teşekkür ederim canım içim ferahladı . İnşallah 🤲🏻 aynn sürekli uzanma halindeyim
Deniz94 Sinem0135 gebeliyin ilk aylarında bu cokk hamilənin başına gele biliyo kağan kocatepeyi izləyin you tubede o sizi daha iyi aydinlaticak
Sinem0135 Deniz94 dinledim kuzum daha önce bir kaybım olduğu için endişelendim. Ama çok şükür suan sıkıntı yok. İnşallah bunlar da geçecek