Uysalfeyza Bilgisi olan var mı bi tanıdığımdan duydum sağlık ocağından başvuru yapılıyormuş devlet yardım ediyormuş kaç haftalık hamileysen sana süt gönderiyormuş doğuma kadar sonra bebek bakım paketi veriyormuş başvuru yapan var mı
symozdag Uysalfeyza internette görmüştüm belli şartları oluyor senin ve eşinin de sigortasız olması gerekiyormuş
heg33 Uysalfeyza Bunu yapan belediyeler canım.Maddi duruma sigortaya bakmıyolar.Gebelik durumu sisteme düşünce onlar direk getirmişlerdi bana da.