seyma281015 Merhaba arkadaşlar.. Ben ilk doğumumu Ekim sonunda yapmıştım ve yaza kadar kızım büyümüş gezilecek kadar olmuştu.. Gayet ideal bir aydı yani 😊 şimdi bu doğumum Mayıs sonu Haziran başı gibi görünüyor nasip olursa.. Sıcaklar başlamış olur mu acaba zorluk çeker miyiz yaz günü eve kapalı kalmak üzüyor beni bide 3 buçuk yaşında her gün parka gitmek isteyen kızımla birlikte.. 😐😐