Berenmom Kızlar merhaba dıskılama yapsanız bile tam bosaltamama hissiniz oluyor mu bagirsagi bu problemi yaşıyorum sürekli olmasa da ara ara oluyor kolonoskopi olacagim korkuyorum . Kabızlık ishal hemoroid falan yok
HilalEyce Berenmom kanama var mı Benim kanamam olunca öyle oluyor. Bağırsak enfeksiyonu olunca daha çok
[silindi] Berenmom 41 yasinda surekli detox cayiyla bagirsaklarini temizlemeye calisir sizin dediginiz gibi bosalmadigini soyluyor surekli kolon temizleme iksirleri yapr durur psikolojik bence
Berenmom [silindi] kac senedir böyle psikolojik sorunları var mi benim biraz psikolojik gibi ama bana doktor kolonoskopi gerekir dedi bagirsagi tam bosaltamama kolon kanseri belirtisi olabiliyormuş maalesef
[silindi] Berenmom stresten ben annemi bildim bileli boyle son 4 senede cok artti rahatsizligi mideye bakmistilar kolonskopi midir ondan iste onu yaptirmadi asil onemli ona oydu
Berenmom [silindi] 4 senedir var mi yani bgirsaklari tam bosaltamama hissi endoskopi ne için yapıldı canım
Berenmom [silindi] doktor kolonoskopi istemedi mi sürekli tuvalete gidip ikinma ihtiyacı mi duyuyor acaba
[silindi] Berenmom aynen ya benim annem zaten yasamaya merakli degil pek baktirmak istemez kanser olim da oleyim kafasinda malesef psikolojik olarak cok yiprangidi olaylar yasandi
[silindi] Berenmom istedi ama o gun annem girmek istemedi ona bakarsan rahminde kist var kurtaj olmali dedi kadin dogum check up yaptiririken onu da bile isteye aldirmiyor ilerde kotu huyluya donebilir dedi okadar umrunda degil
Berenmom Berenmom bagirsaklari tam bosaltamama hissi olduğunda mı istemişti kolonoskopi doğru anladım demi 4 senedir bu bagirsaklari bosaltamama hissi var . baska bi şikayeti var mıydı bu şikayet üzerine mi gitti doktora bende çok korkuyorum ya
[silindi] Berenmom bilmem ki ozele gitmstik para almaya bayilirlar ozaman annem istemedi doktor psikolojik fln demedi