gozde555 Ben de öyleyim. 10. Haftada bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum. Şimdi 12. Haftadayım. Dün kontrolüm vardı çok şükür bebeğim iyi. Ama her an kalbi atıyor mu diye korku içindeyim. Ultrasona gider gitmez doktorun yüz ifadesine bakıyorum bir terslik var mı diye. Bende travma kaldı bu durum, atlatamadım.