Merhaba arkadaşlar bi ara burada okumuştum özel hastanede doğum yapıp daha sonra SGK ya başvurup parasının bir kısmını alan bi arkadaş vardı acaba aynı durumu yaşayan ve parasını alabilen var mı nasıl bi yol izlediniz nerelere başvuru yaptınız teşekkürler